FAQ

cukrove_pasty.png
Cukrové pasty
Aký je rozdiel medzi jednotlivými cukrovými pastami?
Cukrové pasty sa väčšinou líšia teplotou, v ktorej je s nimi možné pracovať a na ktorý typ chĺpkov sú určené. Môžete vyberať aj podľa vône.
Ako mám pripraviť cukrovú pastu pred epiláciou?
Cukrovú pastu je nutné pred použitím rozohriať na vhodnú teplotu. Tá je uvedená výrobcom pri každej konkrétnej cukrovej paste. Potom už stačí len nabrať guľôčku cukrovej pasty a začať používať.
Zobraziť všetko
epilacni_vosky.png
Epilační vosky
Aký je rozdiel medzi jednotlivými voskami?
Na akú teplotu mám vosk rozohriať?
Spravidla sa jedná o teplotu, ktorá ich nespáli pokožku. Riaďte sa pokynmi na obale produktu.
Zobraziť všetko
epilace.png
Epilace
Bolí epilácia?
Stupeň bolesti pri epilácii je veľmi individuálna. Bolesť je možné obmedziť používaním správnych predepilačných a poepilačných produktov a výberom správneho epilačného produktu. Pokiaľ budete na epiláciu chodiť pravidelne, bolesť bude minimálna, pretože...
Ako často musím chodiť na epiláciu?
Vzhľadom na životný cyklus chĺpkov sa odporúča epilácia každé 4 týždne. Táto doba však môže byť individuálna, podľa toho, ako rýchlo rastú chĺpky práve vám.
Aké dlhé musím mať chĺpky pred epiláciou?
Štandardne sa odporúčajú chĺpky dlhé 0,5 cm. Kratšie chĺpky by nemuseli epilačné produkty zachytiť a epilácia dlhších chĺpkov je zbytočne bolestivá.
Aký je rozdiel medzi epiláciou voskom a cukrovou pastou?
Epilácia voskom je rýchlejšia, pretože sa odstraňujú väčšie plochy chĺpkov naraz. Môže byť bolestivejšia. Epilácia cukrovou pastou je menej bolestivá, avšak časovo náročnejšia.
Zobraziť všetko
objednavka.png
Objednávka
Ako objednať?
Ako sa prihlásiť do vernostného programu Mix Client?
Ako sa prihlásiť do vernostného programu Mix Client? Vyplnením registračného formulára tu. Za každú dokončenú objednávku vám budú pripočítané vernostné body Smartíky, ktoré môžete uplatňovať pri ďalších objednávkach a získať tak zľavu. Kompletné...
Ako si vybrať správnu veľkosť oblečenia?
<p style="text-align: justify;">Veľkostná tabuľka s rozmermi je umiestnená pod každým konkrétnym typom odevu.</p>
Ako uplatním vernostné body Mixíky?
Po nazbieraní dostatočného množstva vernostných bodov Mixíků ich môžete uplatniť pri dokončovaní objednávky v kroku 5. - Použitie Mixíků. Zľava vám bude odpočítaná automaticky. Podrobné informácie nájdete tu.
Zobraziť všetko
platba.png
Platba
Ako môžem zaplatiť objednávku?
Pri platbe bankovým prevodom zo SVK účtu uhraďte sumu na číslo účtu: 2500259018/8330 – euro – Fio banka, a.s., IBAN: SK4283300000002500259018, SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX Tovar bude zaslaný po pripísaní platby na náš účet. Do variabilného symbolu zadajte...
Čo mám robiť, ak mám problém so zaplatením?
V takom prípade nás neváhajte kontaktovať na e-mail: [email protected] alebo telefonicky na +421 232 195 396.
Kedy obdržím daňový doklad?
Pri zaplatení objednávky pomocou platobnej karty online (GoPay) alebo bankovým prevodom obdržíte daňový doklad s vašou objednávkou. Pri platení na dobierku dostanete spolu s vašou objednávkou zálohovú faktúru. Daňový doklad obdržíte e-mailom po pripísaní...
Zobraziť všetko
doprava.png
Doprava
Aká je dodacia lehota?
U prepravcov GLS 1-2 pracovné dni od odoslania, Zásielkovňa 2-3 pracovné dni, u Slovenskej pošty až 7 pracovných dní. Objednávky prijaté do 13:00 hod. sa snažíme odoslať ešte v ten deň. Objednávky odosielame iba v pracovné dni. Počas štátnych sviatkov...
Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?
V deň odoslania objednávky vám príde sledovacie číslo vašej zásielky na e-mail.
Doručujete i mimo SR?
Áno, doručujeme do všetkých krajín sveta. Cena dopravy závisí na váhe balíčka a krajiny dodania. Pre objednanie mimo SR objednávajte tovar na príslušnej webovej stránke a postupujte klasickým spôsobom: www.mixepil.cz Pre viac informácií nás kontaktujte...
Koľko stojí doprava?
GLS – 4,90 € Slovenská pošta – 4,90 € Zásielkovňa - 4,50 € U objednávky nad 80 € je doprava zadarmo.
Zobraziť všetko
reklamace_vymena.png
Reklamácia a výmena tovaru
Ako postupovať pri reklamácii?
V prípade reklamácie nás kontaktujte e-mailom na [email protected] alebo telefonicky na +421 232 195 396. Potom vám bude oznámený konkrétny postup, ako daný tovar vyreklamovať. Vo väčšine prípadov bude potrebné reklamovaný tovar s faktúrou a žiadostí ...
Ako postupovať pri výmene alebo vrátenie tovaru?
V prípade výmeny alebo vrátenia tovaru nás prosím kontaktujte telefonicky na +421 232 195 396 alebo e-mailom na [email protected]. Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od zakúpenia, výmena do mesiaca. Tovar musí byť v oboch prípadoch nepoškodený, v pôvodnom...
Zobraziť všetko
slovnik_pojmu.png
Slovník pojmov
Alergický test
Predovšetkým u nových kientiek je nutné vykonať alergický test. Ten sa vykonáva aplikáciou malého množstva epilačného produktu na pokožku. Pokiaľ nenastane žiadna alergická reakcia, je možné s epiláciou pokračovať.
Cukrová pasta
Cukrová pasta je epilačný produkt s prírodným zložením. Epilácia cukrovou pastou je menej bolestivá, avšak časovo náročnejšia.
Depilácia
Pri depilácii dochádza k odstráneniu iba viditeľnej časti chĺpku. Najčastejšie sa vykonáva holením. Výhodou je bezbolestnosť, nevýhodou rýchle dorastanie chĺpkov.
Epilácia
Pri epilácii sa odstraňuje chĺpok aj s korienkom a tak vydrží pokožka hladká po dlhšiu dobu.
Zobraziť všetko